• THE MUSIC ROAD V.3

THE MUSIC ROAD V.3

64,00 zł
Brutto
STARR C. ALF0612
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka prywatności

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

The Music Road: A Journey in Music Reading to ekscytujący, skuteczny sposób dla początkujących czytelników muzyki, aby poczuć radość z czytania i grania na klawiaturze. W trzech tomach The Music Road przedstawiono wygodną sekwencję kroków. Każda jednostka jest podzielona na trzy części: „Stop! Look! Learn!”, W których nowy materiał do nauki jest przedstawiany z następującymi zadaniami pisemnymi, „Stop! Look! Play!”, W których nowy materiał jest używany w prostej grze przeżycia, krótkie mini-melodie i przykłady muzyczne w jednym takcie oraz „Destination”, w którym wykorzystano pieśni ludowe i oryginalną muzykę, aby zaoferować wiele, wiele możliwości „zobaczenia i odtworzenia” tego, co zostało zaprezentowane w części edukacyjnej jednostki. Każdej jednostce odpowiada „Stop! Listen!” wyrostek robaczkowy, w którym ucho jest uczone „słyszeć” to, co „widziano” na wydrukowanej stronie. Słuchanie „wysoko-nisko”, lokalizacja klawiatury, ćwierć, połowa, całe nuty, czas 3/4 - 4/4 i interwały to tylko niektóre z początkowych punktów w Księdze 1. Odnoszenie oka i ucha w ten sposób jest doskonałe wzmocnienie zmysłów, a także ma sens teorii muzyki dla młodego ucznia. Dodatkowy dodatek zawiera przewodnik dla nauczyciela oraz ogólne i szczegółowe wskazówki, które pomogą nauczycielowi i rodzicom w skutecznym korzystaniu z The Music Road. Powolny postęp w książkach zapewnia opanowanie pojęć, a szerokie wykorzystanie tych pojęć na klawiaturze daje uczniowi wspaniałe poczucie spełnienia. Filozoficzne i psychologiczne podstawy Music Roadbooków są naturalnym przedłużeniem podejścia Suzuki, jednak nauczyciele z tradycyjnym podejściem uważają, że książki te odnoszą taki sam sukces jak ich uczniowie.
  • Instrument(y)
    fortepian
  • Wersja językowa
    angielska
  • Redakcja/Opracowanie
    Constance Starr
  • Wydawnictwo
    Alfred Music Publishing
  • Liczba stron
    96
Loading...