Akompaniament fortepianowy dla Suzuki Violin School Volumes 6-10.
Lista utworów:
Vol.6: La Folia, Follia Sonata 12, for Violin, Op.V (Adagio, Allegretto, Allegro moderato, Andante, Allegro, Adagio, Allegro) - A. Corelli/arr. S. Suzuki; Sonata No. 3, Sonata in F Major, ChA 27, Op. 1, No. 12, HHA IV/4 No. 3-EZ - G. F. Handel; Allegro - J. H. Fiocco; Gavotte - J. Ph. Rameau; Sonata No. 4, Sonata in D Major, ChA 27, Op. 1, No. 13, HHAIV/4, No. 4-EZ - G. F. Handel.
Vol. 7: Minuet from String Quartet, K. 421 - W. A. Mozart; Courante from Concerto Grosso 9, Op. VI, Amsterdam 1714 - A. Corelli; Sonata No. 1, Sonata in A Major, ChA 27, Op. 1,No. 3, HHA IV/4, No. 1-EZ (Andante, Allegro, Adagio, Allegro) - G. F. Handel; Concerto No. 1 in A Minor, BWV 1041 (Allegro moderato, Andante, Allegro assai) - J. S. Bach; Gigue from Suite I in G Major for Violoncello, BWV 1007 - J. S. Bach; Courante from Suite I in G Major for Violoncello, BWV 1007 - J. S. Bach; Allegro, Sonata I for Violin, Op. V, Rom. 1700 - A. Corelli.
Vol. 8: Sonata in G Minor (Grave, Courante: Allegro con Spirito, Adagio, Vivace) - H. Eccles; Tambourin - A. E. Grétry; Largo arranged from Sonata III in C Major for Solo Violin, BWV 1005 - J. S. Bach; Allegro from Sonata in E Minor for Violin and Continuo, BWV 1023 - J. S. Bach; Largo Espressivo - G. Pugnani; Sonata (Ritornello: Largo, Allegro con fuoco, Minuet, Gavotte: Allegro, Gigue: Presto) - F. M. Veracini.
Vol. 9: Concerto in A Major, K. 219 (Allegro aperto, Adagio, Rondo: Tempo di minuetto, Allegro) - W. A. Mozart.
Vol. 10: Concerto in D Major, K. 218 (Allegro, Andante cantabile, Rondeau) - W. A. Mozart
O metodzie Suzuki:
Metoda Suzuki opiera się na zasadzie, że wszystkie dzieci posiadają zdolności i że zdolności te mogą być rozwijane i wzmacniane poprzez opiekuńcze środowisko. Wszystkie dzieci uczą się mówić własnym językiem ze względną łatwością i jeśli ten sam naturalny proces uczenia się zostanie zastosowany do nauczania innych umiejętności, można je równie skutecznie opanować. Suzuki nazwał ten proces Metodą Języka Ojczystego, a cały system pedagogiki jako Edukację Talentów. Ważnymi elementami podejścia Suzuki do nauczania gry na instrumentach są: wczesny początek (wiek 3-4 lat jest normalny w większości krajów); znaczenie słuchania muzyki; nauka gry przed nauką czytania nut; -zaangażowanie rodzica; opiekuńcze i pozytywne środowisko uczenia się; wysoki standard nauczania przez przeszkolonych nauczycieli; znaczenie uzyskania dobrego dźwięku w zrównoważony i naturalny sposób; podstawowy repertuar, używany przez studentów Suzuki na całym świecie; interakcje społeczne z innymi dziećmi. Studenci Suzuki z całego świata potrafią porozumiewać się za pomocą języka muzyki.