Cyfrowo zremasterowane nagrania w formacie CD wykonywane przez Kenji Yamashita (tomy 3 i 4) i Toshio Takahashi (tom 5).
Lista utworów:
Sinfonia in D major BWV 789 - J.S. Bach; Allegro Divertimento No. 3 K439b - W.A. Mozart; Fantasia - Telemann; Cripple Creek; Presto Suite No. 3 in D minor HWV 428 - Handel; Puck Lyric Pieces Op. 71 No. 3 - Grieg; Minuet Symphony No. 4 - Mendelssohn; Sonatina - Elgar; Valse Caressante: Six Pieces - Respighi; Jiana; Andante cantabile: Piano Quartet, Op. 47 - Schumann; Surprising Variations - Haydn; Elite Syncopations - Joplin; Mallorca - Albeniz; Cantilene - Pierné; Adagio: Violin Concerto in G major, Hob. VIIa 451084 - Haydn.
O metodzie Suzuki:
Metoda Suzuki opiera się na zasadzie, że wszystkie dzieci posiadają zdolności i że zdolności te mogą być rozwijane i wzmacniane poprzez opiekuńcze środowisko. Wszystkie dzieci uczą się mówić własnym językiem ze względną łatwością i jeśli ten sam naturalny proces uczenia się zostanie zastosowany do nauczania innych umiejętności, można je równie skutecznie opanować. Suzuki nazwał ten proces Metodą Języka Ojczystego, a cały system pedagogiki jako Edukację Talentów. Ważnymi elementami podejścia Suzuki do nauczania gry na instrumentach są: wczesny początek (wiek 3-4 lat jest normalny w większości krajów); znaczenie słuchania muzyki; nauka gry przed nauką czytania nut; -zaangażowanie rodzica; opiekuńcze i pozytywne środowisko uczenia się; wysoki standard nauczania przez przeszkolonych nauczycieli; znaczenie uzyskania dobrego dźwięku w zrównoważony i naturalny sposób; podstawowy repertuar, używany przez studentów Suzuki na całym świecie; interakcje społeczne z innymi dziećmi. Studenci Suzuki z całego świata potrafią porozumiewać się za pomocą języka muzyki.