Cyfrowo zremasterowane nagrania w formacie CD. Tom 6 i 7.
O metodzie Suzuki:
Metoda Suzuki opiera się na zasadzie, że wszystkie dzieci posiadają zdolności i że zdolności te mogą być rozwijane i wzmacniane poprzez opiekuńcze środowisko. Wszystkie dzieci uczą się mówić własnym językiem ze względną łatwością i jeśli ten sam naturalny proces uczenia się zostanie zastosowany do nauczania innych umiejętności, można je równie skutecznie opanować. Suzuki nazwał ten proces Metodą Języka Ojczystego, a cały system pedagogiki jako Edukację Talentów. Ważnymi elementami podejścia Suzuki do nauczania gry na instrumentach są: wczesny początek (wiek 3-4 lat jest normalny w większości krajów); znaczenie słuchania muzyki; nauka gry przed nauką czytania nut; -zaangażowanie rodzica; opiekuńcze i pozytywne środowisko uczenia się; wysoki standard nauczania przez przeszkolonych nauczycieli; znaczenie uzyskania dobrego dźwięku w zrównoważony i naturalny sposób; podstawowy repertuar, używany przez studentów Suzuki na całym świecie; interakcje społeczne z innymi dziećmi. Studenci Suzuki z całego świata potrafią porozumiewać się za pomocą języka muzyki.