Część fletowa: Edycja została przygotowana przez jednego z najbardziej znanych flecistów naszych czasów: András Adorján. Jego wydanie odtwarza tekst źródła, wiedząc, że baza źródłowa - autograf Mozarta zniknął - jest słaba. Wyraźne błędy i zmienność źródła są poprawiane i identyfikowane poprzez przypisy lub nawiasy.
- Kadencje i wejścia: Pochodzą od jednego z najbardziej znanych koneserów Mozarta, muzykologa i pianisty Roberta D. Levina. Sugerowane kadencje i wejścia charakteryzują się tym, że dzięki wyrafinowanemu systemowi odniesienia muzyk może zawsze łączyć nowe, „własne” kadencje z oferowanego materiału; Sugestie Levina są bardzo zbliżone do improwizacji charakteru kadencji i wejść.
Uwaga: kadencje i wejścia podlegają prawu autorskiemu i są chronione na całym świecie (GEMA); zgłoś ich wykorzystanie w spektaklach i nagraniach do wydawcy lub GEMA.
- Redukcja fortepianu: Została napisana przez głębokiego eksperta Mozarta i znanego specjalistę od basu Siegfrieda Petrenza. Dąży do dobrego brzmienia, technicznie niezbyt wymagającego ruchu fortepianu, który wyraźnie wyróżnia się na tle popularnych partytur fortepianowych opartych na ruchu orkiestrowym. Uwzględnia to również typową sytuację dydaktyczną, w której profesjonalny akompaniator nie zawsze towarzyszy flecie.
Waga: 219 g