Debussy łączy 12 „Preludiów” w swojej pierwszej książce nie schematem tonalnym, lecz łańcuchem skojarzonych mottów lub tytułów, które pojawiają się na końcu każdego utworu i mogą wskazywać na ogólną poetycką treść.
Muzykolog Thomas Kabisch, który specjalizuje się w muzyce fortepianowej Debussy'ego, zredagował to wydanie Urtext na podstawie najnowszych wyników badań, w wyniku czego opublikowano wiarygodną publikację.
Wydanie ma przejrzysty układ, praktyczne przewijanie stron i palcowanie przez doświadczonego nauczyciela Martina Widmaiera, profesora fortepianu na Uniwersytecie Roberta Schumanna w Düsseldorfie. To palcowanie śledzi linie muzyczne i wspiera wrażliwą produkcję dźwięku. Istnieją również specjalne ćwiczenia palcowania, które pomagają w nauce struktur akordowych. Dlatego wydanie zawiera niezbędne warunki do studiowania tych prac.
- Urtext wydanie oparte na najnowszym stanie badań
- Obejmuje palcowanie, a także dodatkowe specyficzne ćwiczenia palcowania
- Szczegółowy wstęp (niemiecki / niemiecki) i komentarz krytyczny (angielski)
„Lubię wszystko w tym wydaniu”.
(Pianist Magazine, czerwiec 2015)