• KSZTAŁCENIE SŁUCHU        KL.5

KSZTAŁCENIE SŁUCHU KL.5

38,00 zł
Brutto
KOTOWSKA,E.MAZUR,P.
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka prywatności

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Zagadnienia zawarte w książce: Powtórzenie - Gamy durowe (majorowe): C-dur, G-dur, D-dur, F-dur, B-dur. Powtórzenie - Gamy molowe (minorowe): a-moll, e-moll, h-moll, d-moll, g-moll. Powtórzenie - Interwały. Trójdźwięki - Przewroty trójdźwięków: Postać zasadnicza; I przewrót; II przewrót. Dominanta septymowa: D7 w gamach durowych; Rozwiązanie D7 w gamach durowych; D7 w gamach molowych; Rozwiązanie D7 w gamach molowych. Gama A-dur. Tonacja utworu - Tonacja utworu durowego. Gama fis-moll. Tonacja utworu molowego. Regularny podział wartości rytmicznych: w dwudzielnym układzie wartości rytmicznych, w trójdzielnym układzie wartości rytmicznych. Gama Es-dur. Nieregularny podział wartości rytmicznych: w dwudzielnym układzie wartości rytmicznych, w trójdzielnym układzie wartości rytmicznych. Gama c-moll. Metrum - Miara metryczna - Takt - Oznaczenie taktowe: Takty proste; Takty złożone: regularne, nieregularne. Rodzaje półtonów: Półton diatoniczny; Półton chromatyczny. Podwójne znaki chromatyczne. Enharmonia. Ćwiczenia alterowane. Ćwiczenia poza systemem dur-moll. Chromatyzacja gam durowych (majorowych): regularna, nieregularna. Grupowanie wartości rytmicznych w taktach prostych: Takty ćwierćnutowe, ósemkowe, półnutowe, szesnastkowe. Interwały charakterystyczne w gamach do 3 znaków: Tryton; Sekunda zwiększona - Septyma zmniejszona. Grupowanie wartości rytmicznych w taktach złożonych: w taktach złożonych regularnych; Takty: ćwierćnutowe, ósemkowe, półnutowe, szesnastkowe. Grupowanie wartości rytmicznych w taktach złożonych nieregularnych: Takty ćwierćnutowe; Takty ósemkowe. Przewroty trójdźwięków triady harmonicznej w gamach do 3 znaków. Dominanta septymowa w gamach do 3 znaków.
  • Wersja językowa
    polska
  • Wydawnictwo
    Contra
  • Liczba stron
    103
  • Format
    A4
Loading...