Ze względu na liczne prośby klientów Bärenreiter będzie sukcesywnie oferować partytury wokalne do najważniejszych oper Mozarta w twardej oprawie. Oznacza to, że masz teraz wybór: być może wolisz tańszą i nieco lżejszą edycję w miękkiej oprawie lub uważasz, że solidniejsze wydania w twardej oprawie ważnych utworów repertuarowych z większym prawdopodobieństwem przetrwają rygory życia muzyka .
Partytura wokalna do „La clemenza di Tito” Mozarta jest dostępna w tym wydaniu w twardej oprawie, jak również w wydaniu w miękkiej oprawie (BA 4554-90). Oznacza to, że masz wybór: być może wolisz tańszą i nieco lżejszą edycję w miękkiej oprawie z doskonałą charakterystyką lay-flat lub uważasz, że solidniejsze wydania w twardej oprawie ważnych utworów repertuarowych z większym prawdopodobieństwem przetrwają rygory życia muzyka .
Dwie ostatnie opery Mozarta, „Czarodziejski flet” i „La clemenza di Tito”, są nie tylko niezwykłe ze względu na ich wyjątkową jakość, ale także ze względu na zadziwiająco krótki czas, jaki musiał je napisać Mozart: od pierwszych szkiców i szkiców do ukończonych partytury Mozart umieścił na papierze około 800 stron nut między kwietniem a wrześniem 1791 roku, okres sześciu miesięcy.