The Library Of Baroque Music
Biblioteka Muzyki Barokowej jest niezwykle ekspansywnym zbiorem największych dzieł wykonanych w tym płodnym okresie, który kwitł między epoką renesansu i klasycyzmu. Postępy i rozwój muzyki w okresie baroku można usłyszeć w tych utworach, zapewniając nie tylko okno do historii muzyki, ale także wiele ekscytujących dodatków do swojego repertuaru. Retrospektywna „barokowa” etykieta została zastosowana do różnorodnych kompozycji europejskich - często łącząc ducha eksperymentów z wyszukanymi nowymi strukturami muzycznymi. Okres zdominowany głównie przez klawesyn i organy, w tym okresie nastąpił także rozwój i rozwój form na większą skalę, takich jak koncert i oratorium. Ten znakomity tom składa się z utworów klawiszowych i zespołowych wszystkich głównych kompozytorów barokowych, ułożonych na fortepian. Wśród kompozytorów są Arne, Boyce, Buxtehude, Corelli, Couperin, Gibbons, Lully, Pachelbel, Purcell, Rameau i Vivaldi, a wśród nich znajdują się jedne z najbardziej szanowanych i szanowanych postaci w historii muzyki. Biblioteka Muzyki Barokowej obejmuje kompozycje wielu z tych mistrzów, od Frescobaldi na początku XVI wieku po Pergolesi sto lat później i słynną trójkę - J.S. Bach, Handel i Domenico Scarlatti. Muzyka barokowa, tak zwana bogactwem, charakteryzowała się odważnym zgłębianiem kontrapunktu i nowymi możliwościami harmonicznymi. Było to różnie wyrażane przez pracę około pięćdziesięciu głównych kompozytorów europejskich. Zanim barok zaczął się zmieniać w nowy okres klasycystyczny około 1750 roku, już nieodwołalnie zmienił i rozszerzył możliwości muzyki. Utwory, które przyspieszyły tę zmianę, można odtwarzać w tym jednym tomie, idealnym dla pianistów, którzy chcą poszerzyć swój repertuar o muzykę wymagającą i ekscytującą. W tej niezwykle przyjemnej Bibliotece Muzyki Barokowej triumfalny postęp tego okresu jest zilustrowany w najlepszy możliwy sposób - poprzez same kompozycje, tworząc ostateczną kolekcję baroku dla pianistów solo.