Polityka prywatności
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Schönberg swoje ostatnie dzieło instrumentalne stworzył w marcu 1949 roku za namową amerykańskiego skrzypka Adolfa Koldofsky'ego, najpierw samą partię skrzypiec, a dopiero potem akompaniament fortepianu. Utwór należy do jego dwunastotonowych utworów, których dwie części opierają się na segmentach rzędowych, które odtwarzane razem tworzą kompletne rzędy. Chociaż Schönberg z pewnością określił swój op. 47 a „Fantazję” jest jednoznaczne zorientowanie stosunkowo krótkiego utworu wokół formy sonatowej. Na temat tej pracy zachowało się niezwykłe bogactwo źródeł, które redaktor Eike Feß, pracownik wiedeńskiego Centrum Arnolda Schönberga, uporządkował i ocenił z dużą wiedzą. Do palcowania zaangażowani zostali Ulf Wallin i Shai Wosner, dwaj specjaliści od dwunastotonowych dzieł Schönberga.
check_circle
check_circle