- Część skrzypcowa: wydanie zostało dostarczone przez sprawdzonego specjalistę Mozarta, który opublikował kolejne wydania Urtext Mozarta autorstwa Henle Verlag (w tym wszystkie sonaty na fortepian i skrzypce, HN 77, 78, 79, 80). Wydanie odtwarza tekst autografu, kilka fragmentów, które są problematyczne z punktu widzenia filologii i praktyki wykonawczej, zostało skomentowanych w przypisach.
- Kadencje i wejścia: Pochodzą od doskonałego eksperta Mozarta, wirtuoza skrzypiec i profesora uniwersyteckiego Kurta Guntnera.
Uwaga: kadencje i wejścia podlegają prawu autorskiemu i są chronione na całym świecie (GEMA); zgłoś ich wykorzystanie w spektaklach i nagraniach do wydawcy lub GEMA.
- Redukcja fortepianu: Została napisana przez głębokiego eksperta Mozarta i znanego specjalistę od basu Siegfrieda Petrenza. Dąży do dobrze brzmiącego, technicznie niezbyt wymagającego ruchu fortepianu, który wyraźnie wyróżnia się na tle szeroko rozpowszechnionych partytur fortepianowych opartych na ruchu orkiestrowym. Uwzględnia to również typową sytuację dydaktyczną, w której profesjonalny akompaniator nie zawsze towarzyszy skrzypcom.