Ten wynik badania oparty jest na krytycznym wydaniu „The Barber of Seville” pod redakcją Patricii B. Brauner i opublikowanym w 2008 roku jako część serii „Works of Gioachino Rossini”. Ale kto potrzebuje nowej krytycznej edycji „The Barber of Seville”? Opera operowana jest w teatrach na całym świecie od 1816 roku i nigdy nie była nieobecna w repertuarze. Istnieją dwa powody nowej krytycznej edycji: po pierwsze, żadna z pierwszych edycji nie spełnia współczesnych wymagań dotyczących krytycznej edycji naukowej.
Po drugie, istnieje bogactwo niepublikowanych wcześniej materiałów związanych z tą operą, które są bardzo interesujące zarówno dla uczonych, jak i wykonawców.
Słynna uwertura, którą Rossini wykorzystał już we wcześniejszej operze „Aureliano in Palmira”, różni się znacznie od wcześniejszych wydań w wielu miejscach. Nowa edycja umożliwia wykonawcom wykonanie uwertury w jej oryginalnej partyturze (jak w „Aureliano in Palmira”), która obejmuje dwa flety, dwa oboje i kotły, lub w partyturach do kolejnej opery „The Barber of Seville” (z tylko jeden flet, jeden obój i bez kotłów).
Spis treści:
·
Preface
·
Editorial Policy
·
Prefazione
·
Criteri redazionali
·
Abbreviations / Abbreviazioni
·
Orchestra / Organico
·
Characters / Personaggi
·
Index / Indice
·
Sinfonia
·
Act I / Atto I
·
Act II / Atto II
·
Appendix I / Appendice I: Vocal variants of Rossini / Varianti vocali di Rossini
·
Appendix II / Appendice II: Recitativo ed Aria N. 14bis added by Rossini for / aggiunto da Rossini per Joséphine Fodor-Mainvielle
·
Appendix III / Appendice III: Two documented revivals from 1816 / Due riprese documentale del 1816
Instrument(y): partytura
Wersja językowa: włoski.
Wydawnictwo: Bärenreiter-Verlag
Liczba stron: 575
Format: A4