• MULTIMEDIA. ESTETYKA-DŹWIĘK TOM1
  • MULTIMEDIA. ESTETYKA-DŹWIĘK TOM1
  • MULTIMEDIA. ESTETYKA-DŹWIĘK TOM1
  • MULTIMEDIA. ESTETYKA-DŹWIĘK TOM1
  • MULTIMEDIA. ESTETYKA-DŹWIĘK TOM1

MULTIMEDIA. ESTETYKA-DŹWIĘK TOM1

50,00 zł
Brutto
NAPIERALSKA JOANNA
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Polityka prywatności

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Multimedia to zbiór 26 tekstów, ujętych w dwa tomy: Estetyka — Dźwięk » i « Obraz — Interakcje, stanowiących materiały dydaktyczne innowacyjnego programu kształcenia w zakresie multimediów, który został wdrożony w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina (UMFC) i Akademii Sztuk Pięknych (ASP) w Warszawie w latach 2010-2013. Nosił on nazwę Międzyuczelniana Specjalność Multimedialna (MSM) i był współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL.04.01.01.172/09). Zaowocował interdyscyplinarnym programem kształcenia, łączącym zagadnienia estetyki i artystycznego rzemiosła z technologią mediów cyfrowych. Zawarte w niniejszej monografii teksty, przygotowane przez współtwórców tego programu, są przeznaczone nie tylko dla studentów, ale dla wszystkich twórców, którzy stoją na początku drogi eksperymentowania z multimediami. Autorami większości zamieszczonych w monografii prac są osoby, które dokonując refleksji nad własnym warsztatem twórczym, pozostają emocjonalnie związane z dziedzinami, o których piszą. Estetyka -Dźwięk » to zbiór poświęcony estetyce nowych i starych mediów oraz zagadnieniom dźwięku. Rozdział Estetyka, zawierający m.in. teksty teoretyka nowych mediów Ryszarda Kluszczyńskiego, artysty sztuk wizualnych Krzysztofa Wodiczki, niemieckiego sound designera, kompozytora i teoretyka Joerga Lensinga oraz teksty estetyczne reżyserów dźwięku prezentuje zasady funkcjonowania mediów zarówno w ujęciu ogólnym, jak i szczegółowym, koncentrującym się na dźwięku fonograficznym i filmowym. Rozdział Dźwięk, opracowanym przez czynnych kompozytorów oraz reżyserów dźwięku (n.in. Krzysztofa Knittla, Wojciecha Błażejczyka, Nikodema Wołk-Łaniewskiego) wprowadza zarówno w zagadnienia dotyczące kompozycji muzycznej, w tym w formach audiowizualnych, jak i w arkana technologii pozyskiwania dźwięku, jego montażu, obróbki oraz projekcji.
  • Wersja językowa
    polska
  • Redakcja/Opracowanie
    Joanna Napieralska, Alicja Gronau-Osińska, Barbara Okoń-Makowska
  • Wydawnictwo
    Wydawnictwo Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina
  • Liczba stron
    559
Loading...